dinsdag 12 mei 2015

Ik ben weer thuis!!

Hallo allemaal,

Ik ben weer thuis na 7 geweldige weken aan boord van de Wylde Swan! Ik heb het supergaaf gehad! Twee weekjes geleden kwamen we aan in Rotterdam en ik mis het nu al! Niemand, behalve de geweldige mensen die ik aan boord heb ontmoet, kan begrijpen wat ik heb meegemaakt, dit is gewoon niet te omschrijven! Elke dag heb ik wat geleerd en iets leuks gedaan, every single day!! Als je de kans krijgt om zo'n avontuur mee te maken, doe het! Ook vind ik het heel leuk om te zien hoe een heleboel mensen mij hebben gevolgd toen ik op reis was, heel erg bedankt daarvoor! Ook wil ik mijn sponsoren bedanken, zonder jullie had ik niet mee kunnen gaan! Ik hoop dat ik nog veel avonturen zoals deze mag meemaken! :)

Leanne

PS dit is de route die we hebben gevaren!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten