zondag 29 maart 2015

Azoren "in zicht"

Vanavond tijdens het bijwerken van dit blog dacht ik "goh laat ik weer eens op Marine Traffic kijken" eigenlijk met de gedachte om een screenshot te maken van hoelang ze nu al 'out of reach' zijn om dat hier te plaatsen. Want dat is toch wel een raar gezicht hoor, om steeds datzelfde plaatje te zien. Dat je kind 'out of reach' is. Dat als mensen aan je vragen "hoe is het met Leanne?" en "waar zijn ze nu?" dat je dan moet antwoorden "aan de mail van afgelopen dinsdag....." en "ergens op de Atlantische Oceaan tussen Bermuda en de Azoren".
Eerlijk gezegd heb ik na 11 dagen 'out of reach' niet meer gekeken, want aan de hand van de Facebook berichtjes met koers en posities hadden we al het vermoeden dat ze niet naar Bermuda zouden gaan en gelijk zouden afbuigen naar de Azoren en ja, dan zijn ze voorlopig nog wel even 'out of reach'. Weinig zinvol om iedere dag op die app te gaan zitten staren.
Maar goed, vanavond had ik dus opeens de ingeving om dat wel te doen en wat schetst mijn verbazing: ik krijg de Wylde Swan in beeld!

letterlijk midden op de Atlantische Oceaan
 contact! 
flink inzoomen dan krijg je de Azoren "in zicht"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten