vrijdag 6 maart 2015

Druk, druk en nog eens druk!

Deze week was ik heel erg druk, veel voorbereidingen voor het vertrek zondag, op school was het ook druk met de toetsweek die eraan komt!
Een aantal dagen geleden heeft Ad Spek Jachtbouw mij enorm geholpen door sponsoring van zeilkleding! Ik heb nu een mooie nieuwe zeiljas en super laarzen! Heel erg bedankt Ad en Jeannette Spek!!
Ook had ik gisteren een interview met het Leids Nieuwsblad samen met mijn natuurkundeleraar, wie eerder dit jaar is meegeweest met Masterskip en Aquilla van den Berg, zij gaat ook mee op deze reis. Het artikel wordt als het goed is volgende woensdag of de week erna geplaatst!
Daarnaast wil ik vooral mijn familie bedanken, die heel wat hebben bijgedragen aan deze reis!
Ik heb super veel zin in zondag :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten